Friday, July 07, 2006

Jos op Woodstock

Kan jij hem vinden?

9 comments:

Anonymous said...

schitterend

Cursief Huigje said...

Ik zie hem ... hij zit in de tent aan de rechterkant!

Unknown said...

Rechterbenedenhoek, die "vrouw" met lang zwart haar.

bigstickle said...

nope :-)

misschien dat ik een beetje overdreven heb in moeilijkheidsgraad.

Begin eens me links op de foto te zoeken. Zoek naar onregelmatigheden

Unknown said...

Onregelmatigheden? Die foto zit vol met onregelmatigheden! :)

Maar nu heb ik hem wel: die gozer met zijn lang haar die naast die baardaap zit. Hij heeft ofwel een zak frieten ofwel een zakdoek in zijn linkerhand? Rechterelleboog op de knie...

En? En?

bigstickle said...

Ai ai ai,

Nog steeds geen succes ;-)

Nog een kleine tip,

Jos is geen persoon... ik heb zijn gezicht ergens "geplakt"

Ik weet het, het is niet van mijn gewoonte, maar als je een paar posts terug gaat naar de post over Jos en de pinguins, dan vind je ongeveer dezelfde techniek.

succes!

Irene said...

I see him:D

In the grass, quite far down and to the left... Right?

Unknown said...

Damn, that was a hard one indeed. I can see him now in the grass... or it might be some dog poo... ??

Anonymous said...

Nu heb ik hem ook gevonden. Maar deze was inderdaad wel iets te moeilijk.